Alles wat je wilt weten over Het Houten Huis!

Van woensdag 29 december t/m vrijdag 31 december verandert clubhuis ‘t Hokje in een ware studio: Het Houten Huis (HHH). Er is een live-uitzending die thuis via internet te volgen is.

Er is tijdens HHH heel veel te doen. Daarmee willen we vooral alle KVS-leden met elkaar verbinden. Daarnaast proberen we geld op te halen voor de club.

Meer info: https://www.kvslive.nl/hethoutenhuis

Hieronder zetten wij een aantal activiteiten die tijdens HHH plaatsvinden op een rij.

KVS Top 100

Wie al wat langer op KVS zit, weet dat de Top 100 feestjes voorheen de meest legendarische waren. Dat gevoel gaan we proberen terug te krijgen. In blokken wordt gedurende de drie dagen HHH de KVS Top 100 gedraaid. Een hitlijst voor en door alle KVS-leden. Ieder lid kan zijn eigen Top 10 invullen, op grond waarvan de Top 100 wordt samengesteld. De eerste lijstjes zijn al binnen! Je kunt je eigen lijst invullen via deze LINK

Verzoeknummers aanvragen

Naast de Top 100 is er ruimte voor meer muziek. Je kunt via deze LINK je eigen favoriete nummer(s) aanvragen voor minimaal 5 euro per nummer. Tijdens HHH wordt jouw nummer dan gedraaid.

The Masked Singer KVS

Woensdag- en donderdagavond vindt The Masked Singer KVS plaats! Met mooie pakken, prachtige zangkunsten, een heuse jury en een spetterende presentator. Dat wordt dus met de hele familie thuis op de bank HHH kijken.

Sponsorloop 2.0

We organiseren voor de jeugd net als vorig jaar een sponsorloop. Dit jaar wel een hele spectaculaire: een parcours met een luchtkussen en zoveel mogelijk doelpunten maken.

Via deze LINK vind je het formulier om je te laten sponsoren. De sponsorloop is voor de jeugd in de Kangoeroes, F, E, D en C.

Kinderdisco

Uiteraard mag een kinderdisco tijdens HHH niet ontbreken. Woensdagavond gaan we los en iedereen kan thuis meedoen! Ook hiervoor kunnen verzoeknummers worden aangevraagd via deze LINK.

Eten bestellen

Ook dit jaar is het mogelijk om avondeten te bestellen via HHH en dit af te halen of te laten bezorgen. In samenwerking met de Maatschappij.

Bingo

Vorig jaar tijdens HHH was de Bingo een hoogtepunt. Honderden KVS-ers zaten aan de buis gekluisterd met hun bingokaarten. Ook dit jaar komt Herman de nummers weer draaien. De bingo is donderdag 30 december start 17.00 uur. Een bingokaart kost 2 euro. We spelen 3 ronden. Er zijn weer prachtige prijzen te winnen. We hebben per ronde beperkt aantal kaarten,  dus op is op! De bingokaartjes zijn te koop in het clubhuis op:

• Woensdag 29 december tussen 14.00 – 20.00 uur
  • Donderdag 30 december tussen 10.00 – 16.00 uur

Oliebollen

Zonder oliebollen natuurlijk geen oud en nieuw! Op vrijdag 31 december worden er overheerlijke oliebollen gebakken. Je kunt je oliebollen nu al bestellen via deze LINK

Veiling

Dit jaar hebben we een veiling die wat minder tijd in beslag zal nemen. Heb jij een leuk item dat we kunnen veilen? Laat het ons weten!

Radiospellen

Bij een radio-uitzending horen uiteraard ook echte radiospellen. Denk aan: Raad het geluid en Win met de zin. De winnaar van ieder spel ontvangt een originele HHH-mok. Alle winnaars mogen vrijdag 31 december op de koffie komen in ‘t Hokje en strijden dan om de hoofdprijs.

Heb jij nog een leuke actie?

Heb jij nog een leuke actie om KVS-leden te verbinden en/of geld op te halen voor de club? Laat het ons weten!

De komende tijd volgt op de site meer informatie en het programma. Wij hebben er zin in!

De organisatie van HHH