KVS eindejaarscafe

E-mail: kvscafe@kvslive.nl / Tel: 06-41.30.68.64

KVS Sponsorloop

Het KVS eindejaar sponsorloop 28 december,

Iedereen is welkom, ook wanneer je niet meeloopt.

Beste ouder(s) en kinderen,

Tussen Kerst en Oudjaarsdag bouwden we het clubhuis de afgelopen twee jaar om tot Het Houten Huis. Maar dit jaar wordt alles net wat anders. Waar het clubhuis de vorige edities alleen fungeerde als studio en iedereen thuis de uitzending kon bekijken, is het dit jaar de bedoeling om zoveel mogelijk mensen naar KVS te krijgen. Gezellig met je vrienden en familie het jaar afsluiten in het KVS EINDEJAARSCAFÉ!

Ook dit jaar is er een sponsorloop. De kinderen leggen een parcours af (over een stormbaan (luchtkussen) en met verschillende obstakels) om zo veel mogelijk geld in te zamelen. Het thema voor de sponsorloop is ‘Crazy Time’ De kinderen mogen in hun onesie of verkleed meedoen.

De opbrengst van de sponsorloop komt ten goede aan KVS, We zijn voornemens om attributen aan te schaffen voor jeugdactiviteiten. Wellicht heb jij nog een leuk idee? Laat dat dan weten!

• De sponsorloop is op woensdag 28 december.
  • Het schema ziet er als volgt uit:

Kangoeroes:

• 10:20 verzamelen kangoeroes
  • 10:30 start sponsorloop voor de kangoeroes
  • 11:00 einde

F teams:

• 10:50 verzamelen F teams
  • 11:00 start sponsorloop F teams
  • 11:30 einde

E teams:

• 11:20 verzamelen E teams
  • 11:30 start sponsorloop E teams
  • 12:00 einde

D teams:

• 11:50 verzamelen D teams
  • 12:00 start sponsorloop D teams
  • 12:30 einde

C Teams:

• 12:20 verzamelen C teams
  • 12.30 start sponsorloop C teams
  • 13:00 einde

• Opgeven kan via e-mailadres: sponsorloop@kvskorfbal.nl Vermeld hierin om wie het gaat en welk team.
  • Voorafgaand kunnen de kinderen aan familie, vrienden en/of buren vragen of zij hen willen sponsoren.
  • Dit sponsorformulier neem je mee naar de sponsorloop. Na de loop krijgen de kinderen dit formulier de stempelkaart weer mee naar huis. Dan kunnen ze het geld inzamelen.
  • Het geld kan samen met het ingevulde formulier uiterlijk op donderdag 29 december 15:00 door de brievenbus van het Houten Huis worden ingeleverd.
  • Je kunt het sponsorbedrag ook overmaken op bankrekening: NL89RABO 0357 1347 02 Als je dit doet zet dan in de omschrijving sponsorloop je naam + team.

Sponsorformulier

Met sportieve groet, Het KVS eindejaarcafé