KVS eindejaarscafe

E-mail: kvscafe@kvslive.nl / Tel: 06-41.30.68.64

KVS Reünie

Oproep aan oud-leden KVS: kom naar de reünie!

Donderdagmiddag 29 december 2022 vindt bij korfbalvereniging KVS/Groeneveld Keukens een reünie plaats. Alle voormalige en huidige leden van KVS zijn welkom! Aangezien KVS niet beschikt over de contactgegevens van alle oud-leden roept het bestuur van KVS hen (ook) via deze weg op om aanwezig te zijn bij de reünie. Het belooft een gezellige en drukke middag te worden.

Vanaf 15.00 uur is de inloop in clubhuis ‘t Hokje. Om 16.00 uur vindt er op het veld een wedstrijd plaats tussen oud-spelers van KVS 1. Daarna is er tijd om bij te praten en herinneringen op te halen tijdens een borrel en een hapje eten. Voor de liefhebbers wordt de avond afgesloten met een feest. Bent u of ben jij lid geweest van KVS? Kom dan donderdagmiddag 29 december naar het clubhuis en veld van KVS aan de Cremerweg 2 in Scheveningen!

Het bestuur van KVS/Groeneveld Keukens