KVS eindejaarscafe

E-mail: kvscafe@kvslive.nl / Tel: 06-41.30.68.64

Eten bij KVS door de heren van 17.03

Kom jij 29 december ook eten bij KVS?

Van dinsdag 27 december 17.00 uur tot en met donderdag 29 december vindt bij KVS het KVS EINDEJAARSCAFÉ plaats. Je bent die dagen van harte welkom in clubhuis ‘t Hokje om te kijken naar de uitzending en voor een hapje en drankje.

Donderdag 29 december vindt vanaf 15.00 uur een reünie plaats voor oud-leden en huidige leden van KVS. Vanaf 18.00 uur is het mogelijk om een hapje te eten. De mannen van 17.03 verzorgen de maaltijden, dus dat wordt weer smullen!

Een menu kost 10 euro per persoon en je hebt keuze uit een broodje hamburger speciaal menu of een broodje hete kip menu. Een kindermenu kost 5 euro.

Opgeven voor het eten kan door het betreffende bedrag over te maken op NL10INGB0007364177 t.n.v. R. Van Arkel. Vermeld daarbij de naam/namen van degene(n) die komt/komen eten en de menukeuze.

Na het eten is het tijd voor een Oud&Nieuw feestje! Het feest is gratis en daarvoor hoef je je niet op te geven.

Tot dan!

TIKKIE eten